Rozbudowa prawie 13-kilometrowego odcinka obwodnicy w Łomży jest na finiszowej prostej. Stopień realizacji fizycznej prac szacowany jest na około 90%, a prace skupiają się na kluczowym dla całego projektu moście o długości 1200 metrów, który przecina dolinę Narwi. Jest to nieodłączna część odcinka S61 Łomża Zachód – węzeł Kolno. Po środku marca udało się połączyć cały system nośny mostu – odnosimy się tu do drugiego pasma, biorąc pod uwagę, że pierwsze jest już czynne od 30 września ubiegłego roku.
Blisko 10% całkowitej długości łomżyńskiej obwodnicy stanowi dwupasmowy most o długości 1205 metrów, rozciągający się nad Doliną Narwi.
Estakada była konstruowana przy użyciu trzech technologii:
- metoda nasuwania podłużnego,
- metoda nawisowa, tzn. część nurtowa mostu o długości 458 m,
- oraz zastosowanie stałych rusztowań.
Obydwa pasma mostu składają się z:
- 22 przęseł,
- 21 średnich podpór,
- i dwóch przyczółków.