Od marca tego roku, użytkownicy Parku Wodnego w Łomży doświadczą znaczących zmian. Zamiast pasków uprawniających do wejścia na basen, które dotychczas były wydawane przez pracowników, wprowadzony zostanie automatyczny system.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (MOSiR) otrzymał finansowanie od lokalnych władz miasta na zakup i instalację niezbędnego sprzętu.

Opisując nowy system, dyrektor MOSiR-u w Łomży, Bernadeta Krynicka, zaznacza: „Podczas wyjścia z parku będzie dostępny automat rozliczeniowy. Użytkownik przykłada tam swój pasek, aby zobaczyć ile musi dopłacić, następnie wrzuca pasek do maszyny i bramka się otwiera”. Wydawanie pasków będzie oparte na podobnym mechanizmie.

Klienci będą mogli dokonywać płatności za pomocą różnych metod, takich jak karta płatnicza, telefon czy blik. „Istnieje wiele możliwości”, dodaje Krynicka. Przewiduje również, że cały proces rejestracji będzie możliwy do zrealizowania zdalnie, z komfortu własnego domu.

W takim scenariuszu, klient po uiszczeniu opłaty otrzyma kod QR, który po przybyciu do parku pozwoli na wygenerowanie paska. „To oszczędza czas”, zauważa dyrektor, odnosząc się do częstych kolejek w Parku Wodnym.